nášLiberec

Search

Volební kampaň Změny pro Liberec a transparentnost

  1. Má Vaše politická strana, (hnutí) transparentní účet? Prosíme o odkaz, kde ho nalezneme.

    Transparentní účet samozřejmě máme – jsou na něm vidět veškeré příchozí i odchozí platby – ty jsou popisovány takto VS – dle faktury od dodavatele služeb, SS – IČ dodavatele, Uživatelská identifikace – název dodavatele, Zpráva pro příjemce – druh služby – snažím se to důsledně dodržovat, odkaz zde: https://www.fio.cz/scgi-bin/hermes/dz-transparent.cgi?ID_ucet=2800544742

  2. Jaký je rozpočet Vaší kampaně?

    V současné době jsme na cca 520 tis. Kč přímých výdajů za kampaň – konečný stav se bude ještě lehce měnit, ale asi již ne výrazně.

  3. Jaké jsou hlavní položky rozpočtu Vaší kampaně?

    Besedy s občany 40 tis (včetně 30 tis za ozvučení), noviny 67 tis., skládačka 11 tis., plakáty včetně výlepu samotného 27. tis, MHD (vnějšky i vnitřky – výroba, instalace i samotný pronájem + obrazovky) 111 tis., plachty zatím 30 tis., osobní dopis 90 tis., Lamp postery (výroba, pronájem, tisk) 33 tis., tisk Plánu pro Liberec 27 tis, inzerce v tištěných denících 18 tis, další výdaje cca 63 tis. (grafik, fotograf, občerstvení, doprava, stan, city light, panel na auto, provoz) – píšu to zjednodušeně, pokud některé položky budou zveřejňovány a není jasné o co jde, rád upřesním.

  4. Prosíme o seznam sponzorů,  kteří se na Vaší kampani podílí a částky, které na kampaň přispěli, popřípadě odkazy, kde tyto informace nalezneme.

    Pouze FO (vyjma 200 000,- od SZ) povětšinou z kandidátky a jejich kompletní seznam se dá najít na transparentním bankovním účtu (viz výše) – pokud někdo nebude jasný, ozvěte se.

Seznam dárců k 29.9.2014 

Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Má Vaše politická strana, (hnutí) transparentní účet? Prosíme o odkaz, kde ho nalezneme. Platby na komunální kampaň v Liberci jdou přes transparentní účet TOP
Liberec ještě žije a jejich odpovědi na otázky týkající se transparentnosti volební kampaně.
Nový směr (NOS) a jejich odpovědi na otázky týkající se transparentnosti volební kampaně.