ČSSD si platí volební kampaň z krajských peněz

V sedmém čísle Libereckých listů (2012) se objevily dva články, pocházející z dílny odboru dopravy Libereckého kraje. (Autor J. D. – jde o majitelku PR agentury, která pracuje pro odbor dopravy za 55 tisíc měsíčně).

První má titulek: Vlakem do Prahy za 60 minut?“ Druhý: „Kopie zmizelého mostu jako pomník propagandisty“, napadá starostu Chrastavy, Michaela Canova a nevybíravě ho obviňuje, mimo jiné z populismu.

Reklamní články si zaplatil Liberecký kraj, odbor dopravy, který dodal měsíčníku kompletní text. Kraj za to zaplatil 36 tisíc korun plus DPH.

Starostové pro Liberecký kraj protestují proti tomu, že si ČSSD platí volební kampaň z peněz daňových poplatníků. Není to jen v měsíčníku Liberecké listy, ale podobně dělá volební kampaň i ve čtvrtletníku Idol, který je také placen z krajských peněz.

Na příštím jednání zastupitelů Libereckého kraje budu chtít vysvětlení a vyúčtování služeb PR agentury, která pracuje pro náměstka Seppa, a samozřejmě budeme požadovat, aby placenou reklamu v Libereckých listech zaplatila ČSSD.

Marek Pieter, místopředseda politického hnutí Starostové pro Liberecký kraj, starosta města Desná

Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Politické vedení města Liberce je v krizi kvůli rozsáhlé policejní akci, která vypovídá o nebývalé korupci na zdejším magistrátu. Primátor dnes představil kroky, kterými
Mohutná korupční aféra, která ukazuje nebývalé klientelistické prostředí na liberecké radnici, má přesah i na Liberecký kraj. Jak zjistil jako první Náš Liberec, policie
Náš Liberec přináší otevřený pohled na to, jak, dle policie, probíhalo zadání miliardové zakázky na rekonstrukci plaveckého bazénu na Tržním náměstí v Liberci.
Investigativní zjištění našeho webu zajímají republiková média již týden. Poslechněte si jeden z nejsledovanějších českých podcastů, 5:59 Lenky Kabrhelové na Seznam Zprávách, který se