nášLiberec

Search

ČSSD si platí volební kampaň z krajských peněz

V sedmém čísle Libereckých listů (2012) se objevily dva články, pocházející z dílny odboru dopravy Libereckého kraje. (Autor J. D. – jde o majitelku PR agentury, která pracuje pro odbor dopravy za 55 tisíc měsíčně).

První má titulek: Vlakem do Prahy za 60 minut?“ Druhý: „Kopie zmizelého mostu jako pomník propagandisty“, napadá starostu Chrastavy, Michaela Canova a nevybíravě ho obviňuje, mimo jiné z populismu.

Reklamní články si zaplatil Liberecký kraj, odbor dopravy, který dodal měsíčníku kompletní text. Kraj za to zaplatil 36 tisíc korun plus DPH.

Starostové pro Liberecký kraj protestují proti tomu, že si ČSSD platí volební kampaň z peněz daňových poplatníků. Není to jen v měsíčníku Liberecké listy, ale podobně dělá volební kampaň i ve čtvrtletníku Idol, který je také placen z krajských peněz.

Na příštím jednání zastupitelů Libereckého kraje budu chtít vysvětlení a vyúčtování služeb PR agentury, která pracuje pro náměstka Seppa, a samozřejmě budeme požadovat, aby placenou reklamu v Libereckých listech zaplatila ČSSD.

Marek Pieter, místopředseda politického hnutí Starostové pro Liberecký kraj, starosta města Desná

Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zfušované výběrové řízení na plavecký bazén v Liberci, které se dle protikorupční policie odehrávalo pod přímou kontrolou kontroverzního podnikatele Petra Syrovátka ze SYNER Group,
Jedna z historických školních budov v centru Liberce neměla od revoluce důstojné zázemí pro místní děti. Situace se ale mění k lepšímu. U druhého
Příběh Lesního koupaliště tak nějak odráží péči Liberce o veřejný prostor a svůj majetek vcelku za posledních šest let. Ačkoliv má město od státu
V Liberci se péči o veřejný prostor příliš nedaří. Co ale zanedbává radnice, nahrazují občanské aktivity. Jedním z příkladů instalace sochy Ikara na libereckém