ČSSD si platí volební kampaň z krajských peněz

V sedmém čísle Libereckých listů (2012) se objevily dva články, pocházející z dílny odboru dopravy Libereckého kraje. (Autor J. D. – jde o majitelku PR agentury, která pracuje pro odbor dopravy za 55 tisíc měsíčně).

První má titulek: Vlakem do Prahy za 60 minut?“ Druhý: „Kopie zmizelého mostu jako pomník propagandisty“, napadá starostu Chrastavy, Michaela Canova a nevybíravě ho obviňuje, mimo jiné z populismu.

Reklamní články si zaplatil Liberecký kraj, odbor dopravy, který dodal měsíčníku kompletní text. Kraj za to zaplatil 36 tisíc korun plus DPH.

Starostové pro Liberecký kraj protestují proti tomu, že si ČSSD platí volební kampaň z peněz daňových poplatníků. Není to jen v měsíčníku Liberecké listy, ale podobně dělá volební kampaň i ve čtvrtletníku Idol, který je také placen z krajských peněz.

Na příštím jednání zastupitelů Libereckého kraje budu chtít vysvětlení a vyúčtování služeb PR agentury, která pracuje pro náměstka Seppa, a samozřejmě budeme požadovat, aby placenou reklamu v Libereckých listech zaplatila ČSSD.

Marek Pieter, místopředseda politického hnutí Starostové pro Liberecký kraj, starosta města Desná

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Pevné hodnotové a morální postoje libereckého SPOLU, o kterých ještě včera dopoledne jeho zástupci přesvědčovali své voliče, vzaly hodně rychle za své. Již na
Investigativní pořad České televize Reportéři ČT po čase opět spojil síly s naší redakcí, aby se zabýval děním, které hýbe Libereckým kraje. Tentokrát se
Bývalý politik a stavební podnikatel Josef Nadrchal, jehož stín se nad libereckými veřejnými zakázkami vznáší již tři dekády, si musel v lednu pořádně oddechnout.
Kauza tunelování evropských dotací, kde byl odsouzen i liberecký hejtman Martin Půta, hýbe poslední dny nejen regionem, ale i médii napříč republikou. Pracovníci našeho