Stanovisko KPKP k uzavřené smlouvě na dopravní obslužnost mezi Libereckým krajem a ČSAD Liberec

Z vyjádření Libereckého kraje vyplývají výsledky, které radní Mastník a s ním i Liberecký kraj při vyjednávání o ceně dopravní obslužnosti za oblast Liberecka s ČSAD Liberec dosáhl.

Indikativní nabídka ČSAD Liberec, ke které Liberecký kraj vyzval dopravce ústy hejtmana Půty v červnu tohoto roku, zněla na 27.95 Kč na jeden km.

 

Rada kraje o tom byla informována 29.7.2014 a rozhodla, že radní bude dále vyjednávat o ceně. Kupující Liberecký kraj si nesmyslně prosadil zvýšení ceny z 27.95 na 29.30 za každý km. Prezentuje však vážně ve své tiskové zprávě tento obchod jako úsporu všem obyvatelům kraje ve výši 9.5 mil. Kč.

Rekapitulace:
Cena, za kterou se jezdí nyní :        31.79
Cena z diskutovaného VŘ na 10 let:        27.47
Cena z nabídky ČSAD Lbc z 30.6.2014:    27.95
Cena po „dojednání“ radního Mastníka:    29.30  – údajně uspoří 9.5 mil Kč ročně proti stávající.

Radní Mastník nemusel vyjednávat a prostě použít nabídnutou cenu z 30.6.2014 (platnost nabídky ČSAD Lbc je až do prosince 2014), která byla o 1.35 Kč nižší na každý km.

Subscribe
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Nikdy nekouká na barvu politického trička, když jde o dobrou věc, domluví se se všemi. Má zkušenosti ze sněmovny i z vedení města, umí
„Před dnešním zasedáním krajského zastupitelstva jsem médiím poskytl vyjádření k aktuálnímu dění v tzv. kauze „Liberec“. S kauzou Liberec, ani s žádnou její medializovanou větví,
V souvislosti s vyšetřováním další korupční kauzy v Libereckém kraji, která se opět dotýká i hejtmana z hnutí Starostové pro Liberecký kraj Martina Půty,
O vítězi tendru na opravu libereckého bazénu je rozhodnuto. Nejnižší nabídku podala firma Metrostav DIZ. K tlaku na nižší cenu přispěla i důsledná práce opozice,