ČSSD si platí volební kampaň z krajských peněz

V sedmém čísle Libereckých listů (2012) se objevily dva články, pocházející z dílny odboru dopravy Libereckého kraje. (Autor J. D. – jde o majitelku PR agentury, která pracuje pro odbor dopravy za 55 tisíc měsíčně).

První má titulek: Vlakem do Prahy za 60 minut?“ Druhý: „Kopie zmizelého mostu jako pomník propagandisty“, napadá starostu Chrastavy, Michaela Canova a nevybíravě ho obviňuje, mimo jiné z populismu.

Reklamní články si zaplatil Liberecký kraj, odbor dopravy, který dodal měsíčníku kompletní text. Kraj za to zaplatil 36 tisíc korun plus DPH.

Starostové pro Liberecký kraj protestují proti tomu, že si ČSSD platí volební kampaň z peněz daňových poplatníků. Není to jen v měsíčníku Liberecké listy, ale podobně dělá volební kampaň i ve čtvrtletníku Idol, který je také placen z krajských peněz.

Na příštím jednání zastupitelů Libereckého kraje budu chtít vysvětlení a vyúčtování služeb PR agentury, která pracuje pro náměstka Seppa, a samozřejmě budeme požadovat, aby placenou reklamu v Libereckých listech zaplatila ČSSD.

Marek Pieter, místopředseda politického hnutí Starostové pro Liberecký kraj, starosta města Desná

Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Nejstarší
Nejnovější Most Voted
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře
Fotograf, který se doslova stal součástí Liberce a generací jeho obyvatel, odešel minulý pátek 13. června, v kruhu svých nejbližších. Vzpomínat na ně budou
Liberecká radnice má další velkou ostudu a ukázku vlastní neschopnosti. S velkou slávou se dnes na Lesním koupališti otevírat nová sezóna, již také s
Liberec nutně potřebuje sběrný dvůr. Ten v Ampérové ulici přestává stačit, jak uznává i současné vedení města. Radnice přitom není schopná zařídit pro Liberečany
Loni v dubnu libereckou radnicí otřásl mohutný skandál. V poutech skončil náměstek primátora Jaroslava Zámečníka (STAN/SLK), Petr Židek z ODS, ale i klíčový vedoucí